About Guido Keff

In 1993 zet Guido Keff zijn eerste stappen als zelfstandig uitgever: !Strictly Magazine ziet het levenslicht. In een tijd dat uitgeven nog vanuit een ivoren toren plaatsvond, bouwen Guido Keff en zijn compagnon Gert Jan Kooistra een tegendraadse uitgeverij op. !Strictly groeit uit tot een fenomeen, met een succesvolle lijn dance CD’s en een naamdragende beachclub in Zandvoort. Zeven jaar later verkopen Keff & Kooistra !Strictly magazine aan de Nederlandse Tijdschriften Groep. Het succes werd begin 1997 aangevuld door Mundo, Jaarboek Actieve Vakanties, dat twee jaar lang met veel plezier wordt uitgegeven.

Nagenoeg synchroon komt het eerste nummer van LINK Modevakblad uit, waar Keff wederom na 7 jaar afstand van doet. Hij verkoopt zijn deel aan zijn zakenpartner Esther van Maurik, om vervolgens een nieuwe uitgeverij op te zetten met Dennis van Empelen, Conoscenti, dat drie jaar lang met succes De Nederlandsche Modeagenda uitgeeft.
En passant zet Keff samen met Paul Martijn en Dennis van Empelen Brood en Spelen Produkties op. Een idee om vaker op het strand te kunnen zijn, groeit uit tot een florerend bedrijf dat beach volleybal toernooien organiseert. Toevalligerwijs na weer zeven jaar wordt Brood & Spelen verkocht aan sport-event organisator Freestyle.

In 2005, start Keff samen met twee vrienden ( Floortje Dessing en Peter Schuitema ) Nukuhiva fairtrade winkels. Begin 2012 heeft Nukuhiva drie filialen ( Amsterdam, Utrecht en Haarlem )
In 2010 wordt Keff & Dessing Publishing opgericht.

Kijk hier voor archiefbeelden van eerdere publicaties